Reklamation
Reklamationsretten gælder i 2 år
Købeloven giver dig ret til at klage over en vare i 2 år, det kaldes reklamationsret. Reklamationsretten dækker fejl, som var til stede, da du købte varen. Når du opdager en fejl, skal du klage til os inden for rimelig tid, efter at du har opdaget fejlen. Hvis du klager, inden der er gået to måneder, fra du opdager fejlen, vil du altid have klaget inden for rimelig tid.
Fejlen ved din vare skal du dokumentere så godt som muligt. Beskriv fejlen i en mail til linea@lidtsundere.dk og brug gerne billeder eller video til at dokumentere fejlen. Husk angiv ordrenummer. Din henvendelse besvares og behandles inden for rimelig tid efter, vi har modtaget den.
Ved en eventuel berettiget reklamation ombytter vi til en identisk fejlfri vare, giver et prisafslag eller tilbagebetaler varens købspris. Ved ombytning sendes defekt vare forsvarligt retur til os. Du modtager et returlabel fra os. Husk kvittering for afsendelsen.
Såfremt din henvendelse ikke kan imødekommes, vil du få en begrundelse for dette og vejledning om, hvortil du kan klage.
Vores kontaktoplysninger:
E-mail: kundeservice@lidtsundere.dk
senest opdateret d. 10 oktober 2021